ستاد خیرین حامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مهندس حسن رفتاری

 


- دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)

- مالک ساختمان پالادیوم

- تامین کننده هزینه ساخت خوابگاه دخترانه حسن رفتاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)

-افتتاح خوابگاه مجهز و مدرن «رفتاری» /توضیح:
آئین باشکوه افتتاح «خوابگاه دخترانه دانشجویی؛ موقوفه مهندس حسن رفتاری» برگزار شد.

این مراسم با شکوه با حضور خانواده «رفتاری»، مسئولین دانشگاه، جمعی از دانش آموختگان پیش کسوت پلی تکنیک و خیرین، مسئولین وزارتخانه های علوم و نیرو، شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از دانشجویان در روز پنج شنبه 27 دی ماه برگزار و خوابگاه دخترانه دانشجویی موقوغه «مهندس حسن رفتاری» رسماً افتتاح شد.

🔸این خوابگاه شیک و مدرن که در ۸ طبقه و با زیربنای حدود ۴۰۰۰ متر مربع ساخته شده، دارای اتاقهای ۴ و ۶ نفره است و ظرفیت اسکان حدود ۲۵۰ نفر را دارد.

🔸از مجموع ۸ طبقه خوابگاه، دو طبقه آن مختص امکانات عمومی مانند سالن ورزش، نمازخانه و سایر امکانات مورد نیاز بوده و بقیه طبقات مسکونی است. هر اتاق خوابگاه، دارای تجهیزات کامل منجمله: تخت خواب به تعداد نفرات، کمد، میز و صندلی مطالعه، فرش و یخچال فریزر میباشد. آشپزخانه های مجهز به کابینت و اجاق گاز، سرویس های بهداشتی و حمام های بسیار شیک با امکانات عالی و البته محوطه سازی بسیار زیبا از دیگر امکانات این خوابگاه مدرن و زیبا میباشد.

🔸لازم به ذکر است، در توافق اولیه مهندس رفتاری با دانشگاه مقرر بود فقط ساخت خوابگاه توسط این دانش‌آموخته خیر انجام شود ولیکن پس از اتمام فرایند ساخت خوابگاه، این خیر گرانقدر کلیه تجهیزات لازم برای اتاقها، سالن ورزش و ... را نیز تامین کرده و این خوابگاه دانشجویی را به صورت کامل و تجهیز شده به دانشگاه تحویل دادند.

شایان ذکر است؛ در آئین افتتاح این خوابگاه، تعدادی از عوامل تاثیر گذار در احداث و تجهیز بنا، از سوی دانشگاه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شدند.

شماره تماس دفتر ستاد خیرین:
تلفن: 64545830-021 فکس: 66495830-021
آدرس پست الکترونیکی: nikookaran@aut.ac.ir

نشانی دفتر ستاد خیرین:
تهران، خیابان حافظ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر،
ساختمان فارابی، طبقه هفتم