ستاد خیرین حامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

موسسه نیکوکاری سلوک پویا

 


موسسه نیکوکاری سلوک پویا متشکل از گروهی از خیرین نیکوکار است که با علاقه ، همت و با هدف والای "اهدای بورسیه تحصیلی به فرزندان با استعداد نیازمند" ، فعالیت هایی خیرخواهانه و فرهنگی را انجام می دهند. این موسسه توسط سرکار خانم بدرالملوک امام ، تاسیس شده است . خانم بدرالملوک امام جزو صد زن نامدار ایران در قرن اخیر شناخته شده¬اند.
از سال 1396 تا کنون حدود 135 دانشجوی دانشگاه مورد حمایت ¬قرار گرفته¬اند و در حال حاضر تعداد 75 دانشجوی مقاطع مختلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر از حمایت های مالی این موسسه برخوردار هستند و بورسیه تحصیلی به مبلغ حداقل 6.000.000 ریال به صورت ماهیانه به این دانشجویان پرداخت می شود و در مجموع ماهیانه حداقل حدود 810 میلیون ریال بورسیه تحصیلی به دانشجویان دانشگاه پرداخت می شود. از حمایت های دیگر این موسسه می¬توان به تهیه لوازم و تجهیزات آموزشی مورد نیاز دانشجویان مانند لب تاب و گوشی هوشمند، پرداخت وام های بلاعوض، پرداخت هزینه شهریه کلاس های آموزشی و ... اشاره نمود
شایان ذکر است علاوه بر حمایت های مالی، از لحاظ درمانی، بهداشتی، معیشتی، اخلاقی و رفتاری دانشجویان بورسیه تحت حمایت و آموزش این موسسه می باشند و از بسیاری از دورهای آموزشی تخصصی و زبان بهره مند خواهند شد.

شماره تماس دفتر ستاد خیرین:
تلفن: 64545830-021 فکس: 66495830-021
آدرس پست الکترونیکی: nikookaran@aut.ac.ir

نشانی دفتر ستاد خیرین:
تهران، خیابان حافظ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر،
ساختمان فارابی، طبقه هفتم